LIFESTYLE Moda

Marka odzieżowa promująca polszczyznę i literaturę podbija serca Polaków

Marka odzieżowa promująca polszczyznę i literaturę podbija serca Polaków
Nadwyraz.com to nowa marka odzieżowa, która powstała z myślą o miłośnikach polszczyzny i literatury. Produkty podbiły serca Polaków nie tylko w Polsce, ale również na całym świecie. Marka jest dzieckiem projektu polszczyzna.pl, którego stronę na Facebooku śledzi 300 tysięcy

Data publikacji: 2018-07-30
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Marka odzieżowa promująca polszczyznę i literaturę podbija serca Polaków
Kategoria: LIFESTYLE, Moda

Nadwyraz.com to nowa marka odzieżowa, która powstała z myślą o miłośnikach polszczyzny i literatury. Produkty podbiły serca Polaków nie tylko w Polsce, ale również na całym świecie. Marka jest dzieckiem projektu polszczyzna.pl, którego stronę na Facebooku śledzi 300 tysięcy osób.

Marka odzieżowa promująca polszczyznę i literaturę podbija serca Polaków LIFESTYLE, Moda - Nadwyraz.com to nowa marka odzieżowa, która powstała z myślą o miłośnikach polszczyzny i literatury. Produkty podbiły serca Polaków nie tylko w Polsce, ale również na całym świecie. Marka jest dzieckiem projektu polszczyzna.pl, którego stronę na Facebooku śledzi 300 tysięcy osób.

Nadwyraz.com to nowa marka, która tworzy wyjątkowe produkty inspirowane językiem polskim oraz literaturą polską. Działa dopiero od kilku miesięcy, ale już zdążyła podbić serca Polaków nie tylko w kraju, lecz także na całym świecie – wszędzie tam, gdzie są nasi rodacy. Nadwyraz.com to dziecko projektu polszczyzna.pl, którego stronę na Facebooku śledzi niemal 300 tysięcy osób.

Hasło przewodnie marki to „Ubierz się w słowa!” i odzwierciedla ono to, co znajdziemy w asortymencie firmy. Swoje gusta zaspokoją sympatycy poprawnej polszczyzny dzięki torbie z wymownym napisem „WZIĄĆ!” oraz fani literatury polskiej, dla których przygotowano koszulkę z Kołdrianem – alternatywną wersją Kordiana Słowackiego. Celem założycieli jest przekonanie Polaków, że język polski i literaturę można przedstawić w kreatywny i oryginalny sposób. Dlatego też na produkty trafiły grafiki wyjątkowo urokliwe, stworzone z humorem, często pełniące funkcję edukacyjną.

Marka powstała w 2017 roku, ale początki sięgają roku 2011 i powołania do życia projektów Poprawna polszczyzna oraz Polszczyzna.pl. Markę założyli koledzy z podstawówki, znający się od najmłodszych lat: Krzysztof Kacprzykowski i Maciej Piotrowski. Obaj zrezygnowali z pracy w warszawskich korporacjach i zdecydowali się stworzyć markę, której na polskim rynku dotąd nie było. W ciągu kilku miesięcy zyskali nie tylko oddanych fanów, którzy chętnie angażują się w projekt, ale również kilka tysięcy klientów rozproszonych po całym świecie!

Nasze wzory stworzone przez polskich projektantów bazują na inteligentnej zabawie słowem, żartach i łamańcach językowych. Wykorzystujemy bogactwo języka polskiego i często korzystamy z zapomnianych i trudnych słów – wyjaśnia Piotrowski, jednocześnie przeglądając „Słownik wyrazów zapomnianych” w poszukiwaniu inspiracji.

A to już wiesz?  Barbie inspiruje do wyrażania siebie w kolaboracji Barbie X Biedronka

Koszulki z poetami takimi jak Słowacki, Kochanowski czy Mickiewicz sprawiają, że każdy fan literatury polskiej znajdzie coś dla siebie. W naszym asortymencie znajdują się także wzory promujące piękno języka polskiego, które idealnie sprawdzają się jako prezent dla obcokrajowca lub jako garderoba na zagraniczny wyjazd – dodaje Kacprzykowski.

W ofercie sklepu znajdują się koszulki, bluzy, skarpety i akcesoria, a asortyment stale się poszerza. Wszystkie artykuły są produkowane od A do Ż przez polskie manufaktury i cechują się najwyższą jakością. Produkty można kupić w sklepie online pod adresem www.nadwyraz.com, a już niedługo znajdą się także w sklepach stacjonarnych w całej Polsce.

XXX

Nadwyraz.com to marka, która powstała w 2017 roku z myślą o miłośnikach polszczyzny i literatury. Założyciele marki, Krzysztof Kacprzykowski i Maciej Piotrowski, tworzą wyjątkowe produkty inspirowane językiem polskim oraz rodzimą literaturą, z którymi może utożsamiać się każdy Polak. Produkty Nadwyraz.com podbiły serca Polaków nie tylko w Polsce, lecz także na całym świecie – wszędzie tam, gdzie są nasi rodacy. Nadwyraz.com to dziecko projektu polszczyzna.pl, którego stronę na Facebooku śledzi niemal 300 tysięcy osób.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Marka odzieżowa promująca polszczyznę i literaturę podbija serca Polaków LIFESTYLE, Moda - Nadwyraz.com to nowa marka odzieżowa, która powstała z myślą o miłośnikach polszczyzny i literatury. Produkty podbiły serca Polaków nie tylko w Polsce, ale również na całym świecie. Marka jest dzieckiem projektu polszczyzna.pl, którego stronę na Facebooku śledzi 300 tysięcy osób.
Hashtagi: #LIFESTYLE #Moda

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy