Gwiazdy LIFESTYLE

NESCAFÉ® Dolce Gusto® i will.i.am łączą siły w nowej kampanii reklamowej

NESCAFÉ® Dolce Gusto® i will.i.am łączą siły w nowej kampanii reklamowej
Marka NESCAFÉ® Dolce Gusto® ogłasza start nowej, ekscytującej globalnej kampanii reklamowej „Nie ma nic lepszego od klasyki skomponowanej na nowo”, powstałej we współpracy ze znanym i nagradzanym twórcą muzycznym

Data publikacji: 2016-09-01
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: NESCAFÉ® Dolce Gusto® i will.i.am łączą siły w nowej kampanii reklamowej
Kategoria: LIFESTYLE, Gwiazdy

Marka NESCAFÉ® Dolce Gusto® ogłasza start nowej, ekscytującej globalnej kampanii reklamowej „Nie ma nic lepszego od klasyki skomponowanej na nowo”, powstałej we współpracy ze znanym i nagradzanym twórcą muzycznym will.i.am

NESCAFÉ® Dolce Gusto® i will.i.am łączą siły w nowej kampanii reklamowej LIFESTYLE, Gwiazdy - Marka NESCAFÉ® Dolce Gusto® ogłasza start nowej, ekscytującej globalnej kampanii reklamowej „Nie ma nic lepszego od klasyki skomponowanej na nowo”, powstałej we współpracy ze znanym i nagradzanym twórcą muzycznym will.i.am

Kampania ma na celu podkreślenie siły kreatywności, gwarantującej niezwykłą jakość w procesie tworzenia zarówno muzyki, jak i kawy.

Motywem przewodnim kampanii jest wyjątkowy i energetyczny film, stworzony przez dwóch utalentowanych twórców: Diego Contreras’a i Salomon Lightelm’a, w którym światowa gwiazda muzyki will.i.am występuje w studio muzycznym wraz z kawą NESCAFÉ® Dolce Gusto®.

W spocie reklamowym will.i.am odkrywa na nowo kultowy przebój „(Sittin' On) The Dock of the Bay” Otis Redding, podczas gdy NESCAFÉ® Dolce Gusto® przemienia klasyczną kawę w magiczne, twórcze doświadczenie.

 

 „Nie ma nic lepszego od klasyki skomponowanej na nowo” – to słowa will.i.am, które stały się hasłem przewodnim całej kampanii.

 

Oprócz reklamy, widzowie będą mogli obejrzeć również 4 inspirujące filmy, w których will.i.am i Ola Persson, barista NESCAFÉ® Dolce Gusto® występują razem w serii wywiadów. Podczas rozmowy twórcy wyjaśniają, jak dzięki odrobinie kreatywności skomponować klasykę na nowo w swoich dziedzinach.
 

W dzisiejszych czasach miłośnicy kawy poszukują produktu najwyższej jakości, oferującego wyrafinowane doświadczenia. Dlatego właśnie kampania reklamowa „Nie ma nic lepszego od klasyki skomponowanej na nowo” pomaga uzmysłowić, jak marka NESCAFÉ® Dolce Gusto® czuje się zobowiązana do oferowania wyjątkowych kawowych doświadczeń, które wykraczają poza schemat, wykorzystując kreatywność jako kluczowe źródło inspiracji.

„NESCAFÉ® Dolce Gusto® to marka, która od początku swojego istnienia wychodzi poza utarte schematy. Chcemy przesuwać granice i stawiać wyzwania w kategorii kawy poprzez odkrywanie nowych zasad jakości” – mówi Axel Touzet, Dyrektor Globalnego Biznesu NESCAFÉ® Dolce Gusto®. „Wierzymy, że jeśli chodzi o najwyższą jakość, kreatywność robi ogromną różnicę. Wykraczamy poza klasyczne podstawy tradycyjnego przygotowania kawy, komponując ją na nowo tak, aby zapewnić niesamowite doświadczenia związane jej piciem.”

A to już wiesz?  Już teraz skompletuj garderobę na cały rok

 

Dla will.i.am współpraca z marką była czymś naturalnym. „Zdecydowałam się na współpracę z marką NESCAFÉ® Dolce Gusto®, ponieważ podstawą kampanii jest odkrywanie kreatywności, która jest ogromną częścią tego, kim jestem i czym się zajmuję.  Tak jak marka NESCAFÉ® Dolce Gusto® jest zobowiązana do tworzenia najwyżej jakości kawy, tak samo ja czuję się zobowiązany tworzyć muzykę najwyższej jakości.”

Światowa premiera kampanii reklamowej „Nie ma nic lepszego od klasyki skomponowanej na nowo” ma miejsce  30 sierpnia 2016 r. w momencie przejęcia na 48 godzin przez will.i.am  Facebook’owych  fanpage’y NESCAFÉ® Dolce Gusto® oraz NESCAFÉ®. W tym czasie will.i.am będzie dzielić się z miłośnikami kawy ekskluzywnymi zdjęciami zza kulis kręcenia spotu reklamowego.

W Polsce spot reklamowy będzie miał swoją premierę na Facebook’u NESCAFÉ® oraz w innych kanałach społecznościowych dniu 1 września 2016 r. o godzinie 10 rano. W Polsce będzie wspierany szerokozasięgową kampanią m.in. na kanale YouTube, czy na portalach onet.pl, wp.pl, Grupy Agora czy TVN.

Aby dowiedzieć się więcej o nowej kampanii zapraszamy na stronę:

https://www.facebook.com/NescafePL

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
NESCAFÉ® Dolce Gusto® i will.i.am łączą siły w nowej kampanii reklamowej LIFESTYLE, Gwiazdy - Marka NESCAFÉ® Dolce Gusto® ogłasza start nowej, ekscytującej globalnej kampanii reklamowej „Nie ma nic lepszego od klasyki skomponowanej na nowo”, powstałej we współpracy ze znanym i nagradzanym twórcą muzycznym will.i.am
Hashtagi: #LIFESTYLE #Gwiazdy

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy